Monday 17 February 2014

Karya Hebat Quilling Seluruh Dunia

Teks : Mariatul Qiptiyah Md Sah
Sumber Imej : Google


Salam Sayang semua. Semoga semuanya sihat-sihat saja. Tapi, khabarnya sana-sini demam. Status kawan-kawan di FB juga banyak berkisar tentang demam selsema. Sama ada diri sendiri atau keluarga. Mungkin sedang musim sekarang ni. 

Encik Suami pun sudah 2 hari terkena selsema. Syukur belum ada tanda-tanda demam panasnya. Kesian pula tengok Encik Suami lari tidur di sofa ruang tamu. Takut-takut terjangkit pada saya dan baby katanya. Tak sampai hati pula melihatnya. Terharu, terima kasih Kanda.

Hari ini, saya nak kongsikan contoh-contoh karya hebat quilling dari pengamal kraf quilling ini di seluruh dunia. Merekalah di antara sumber inspirasi saya. Inilah gunanya internet. Macam-macam kita boleh dapat, terpulang pada kebijaksanaan kita untuk tapis dan manfaatkannya.

Saya juga sedang berusaha lebih gigih. Agar suatu hari nanti saya dapat juga hasilkan karya hebat seperti ini. Ramai yang bertanya bagaimana dan di mana saya belajar quilling ini? Inilah jawapannya. Dari internet saja. Belum ada guru yang formal. Nah, sudah saya katakan, macam-macam kita boleh belajar di internet ini. Dari sekecil-kecil ilmu hingga ke sebesar-besarnya. Yang penting mahu atau tidak saja.













Akhir sekali, Salam Sayang buat semua. Ingin menimba ilmu membina blog dan Fan Page FB seperti saya? Hubungi saya di komen di bawah atau emel saja di mariatulqiptiyahmdsah@gmail.com

Selamat Belajar.
Mariatul Qiptiyah binti Md Sah

**************************************



400 blog, 21 kelas, 13 guru online dedikasi bertugas. Alhamdulillah. Sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah melalui mana-mana kategori berikut 

1. Kelas asas blog dan penulisan 
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes 
3. Kelas belajar iklan mudah.my 
4. Kelas penulisan kreatif 
5. Kelas akaun bisnes wahm/soho, 

pendaftaran sudah dibuka,komen atau emel untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah ;)

Aksesori Tambahan Tambah Seri Kad Ucapan

Teks : Mariatul Qiptiyah binti Md Sah Kad ucapan yang dditambah dengan aksesori rama-rama pre-cut, riben dan butang. sumber : kolek...