Friday 31 January 2014

Kad Harijadi Quilling : Merah Jambu

Teks : Mariatul Qiptiyah Md Sah


Kembali kepada asas. Inilah jadinya bila sudah lama tidak ber'quilling'. Hampir tumpul minda ini jadinya. Puas dibelek-belek contoh yang ada. Puas dicuba-cuba segala macam cara. Tak juga jadi-jadi hasil quilling yang canggih. Akhirnya, kembali kepada bentuk-bentuk asas quilling sajalah jawabnya.



Ya, kad ucapan harijadi di atas dihasilkan dari gabungan bentuk-bentuk asas quilling. Bentuk-bentuknya mudah saja. Apa yang diperlukan hanya percubaan berkreatif dengan susunan dan pilihan warna. Alhamdulillah, berkat dorongan suami, siap juga kad ucapan harijadi penuh kasih sayang buat anak saudara yang jauh di Pulau Mutiara.


Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran Ke Dua (2) Nur Alia Farahiya binti Zulhilmi. Semoga membesar jadi puteri kesayangan semua, jadi anak yang solehah dan berjaya dunia dan akhirat. :)

P/S : Insyaallah kad yang tidak seberapa ini akan dikirimkan minggu depan ya. Ceria-ceria selalu :) 




Nota : Tempahan kad ucapan quilling dibuka sekarang. 

******************************************
360 blog, 21 kelas, 13 guru online dedikasi bertugas. Alhamdulillah. Sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah melalui mana-mana kategori berikut 

 1. Kelas asas blog dan penulisan
 2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes 
3. Kelas belajar iklan mudah.my 
 4. Kelas penulisan kreatif 
5. Kelas akaun bisnes wahm/soho, 

pendaftaran sudah dibuka,komen atau emel untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah ;)

Aksesori Tambahan Tambah Seri Kad Ucapan

Teks : Mariatul Qiptiyah binti Md Sah Kad ucapan yang dditambah dengan aksesori rama-rama pre-cut, riben dan butang. sumber : kolek...