Tuesday 26 November 2013

Akademi Bekerja Di Rumah

Teks : Mariatul Qiptiyah




Assalamulaikum dan Salam Sejahtera.

Ya, inilah Logo Akademi Bekerja di Rumah yang baru. Sepertimana logo barunya yang amat menarik, Akademi ini juga tidak kurang hebatnya. Saya merupakan salah seorang daripada 200 penulis blog yang bergabung dalam Akademi secara online ini. kami terdiri daripada pelbagai latar belakang sama ada isteri/ibu yang berkerjaya seperti saya atau isteri/ibu yang menyimpan azam untuk menjadi WAHM sepenuh masa atau mereka yang telah berjaya menjadi WAHM dan mempunyai SOHO mereka sendiri. 

Selain daripada itu, setiap ahli akademi ini mempunyai pelbagai kemahiran dan fokus blog yang tersendiri. Dengan hubungan (atas talian) yang terjalin di antara setiap ahli, kami dapat bertukar-tukar fikiran, berkongsi ilmu dan memperkasakan perniagaan kami hanya di hujung jari. Mudah dan seronok bukan.


Akademi Bekerja Di Rumah ditubuhkan hasil pembelajaran membina platform perniagaan/ perkhidmatan/ perkongsian ilmu melalui Blog sebagai salah satu cara membina jaringan network dengan penulis online dan usahawan yang lain serta pembaca yang seterusnya menjadi pelanggan.


Akademi ini menawarkan Kelas Asas Blog di mana 10 Guru Online sedang bertugas dibantu oleh Pembantu Kelas Asas Blog seperti saya. Setelah peserta tamat dan bergraduasi dari Kelas Asas Blog ini, peserta diserap terus ke dalam Akademi Bekerja Di Rumah secara automatik dan bergabung dengan 200 blogger yang lain dan bilangan ini bertambah dari masa ke semasa. 





Anda punya niat dan keazaman seperti kami di Akademi Bekerja di Rumah? Mulakan langkah pertama anda dengan menyertai Kelas Asas Blog ini. Usaha, keazaman, doa dan tawakkal Insyaallah impian kita akan tercapai.

Sila hubungi saya di emel mariatulqiptiyahmdsah@gmail.com atau tinggalkan komen anda di entri ini untuk dapatkan maklumat lebih lanjut.

Selamat Berjaya!

Terima kasih.

5 comments:

  1. Terbaik!! :)
    (Tiru trademark Boboi Boy)

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum maria.. salam perkenalan..suka sangat tengok blog awak...saya pun ada menanam impian yang sama seperti awak..ingin menjadi isteri dan ibu yang bekerja dari rumah sepenuh masa. Amin. In Sha Allah

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah ;)

Aksesori Tambahan Tambah Seri Kad Ucapan

Teks : Mariatul Qiptiyah binti Md Sah Kad ucapan yang dditambah dengan aksesori rama-rama pre-cut, riben dan butang. sumber : kolek...