Monday 16 September 2013

Colourful Tulips : Warna-warni Tulip

Teks : Mariatul Qiptiyah


Assalamualaikum semua. Apa khabar hari ini? Bagaimana cuaca di sana? Kuching pagi ini agak panas hinggakan tidak terasa dinginnya penyaman udara. Rasanya sudah agak lama saya tidak bercerita tentang produk quilling saya. Rindu pula rasanya. Kali ini, saya persembahkan antara karya terawal saya iaitu Warna-Warni Tulip. Tulip yang berwarna warni ini adalah permintaan dari seorang sahabat nun jauh di Kuala Lumpur. Katanya dia amat meminati bunga tulip dan inginkan sesuatu yang dia boleh letak sebagai hiasan di atas meja atau gantung di dinding. Jom kita menjamu mata. Kalau ada yang berkenan untuk dapatkan karya seperti ini, jangan segan silu hubungi saya. Insyaallah saya boleh buatkannya.





Sampai sini dahulu yer.
Salam Sayang, Salam Kreativiti.

Mariatul Qiptiyah

Siapa sangka berkreativiti dapat menjana bahagia dan gembira dalam hidup kita 
 "Sharing is caring"

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah ;)

Aksesori Tambahan Tambah Seri Kad Ucapan

Teks : Mariatul Qiptiyah binti Md Sah Kad ucapan yang dditambah dengan aksesori rama-rama pre-cut, riben dan butang. sumber : kolek...